A legújabb marketingtrendek – te használod őket?

A vállalkozással kapcsolatos tennivalók sokrétűségét és kimeríthetetlen feladatkalapját te is ismered. Ahhoz viszont, hogy vállalkozásod sikeres vagy még sikeresebb legyen, muszáj tartanod a lépést, tudnod, ismerned kell az új irányvonalakat – írja a Hallovilag.hu.

A legújabb felmérések szerint a jövő marketing zenéje a YouTube-on kezdődik és a közösségi oldalakon fejeződik be, ehhez nem árt tudni, hogy a Youtube a Google “terméke”, ahol a Google hirdetések szerepe is kiemelkedő. Nyilván ahhoz, hogy ezeket ki tud használni, ismerned kell a jelentőségüket is!

HallóVilág

A YouTube videómegosztó portálként kezdetben házi videók megosztását szolgálta – ma már a világ első számú reklámfilm közvetítő oldallá nőtte ki magát. Tehát, ha nem rendelkezel még reklámfilmmel itt az ideje, hogy elkészítsd azt. Az elkészült filmes tartalomra utaló linket már felhasználhatod a linképítésedben is, hiszen a keresőoptimalizálás szempontjából minden link, ami hozzád vezet, jelentőséggel bír a Google keresőjében is.

A közösségi site-ok lehetőségeit se hagyd figyelmen kívül, hiszen ahány közösségi oldal, annyiféle kommunikációs csatornán vagy jelen. Ez pedig a mai gyors információáramlás tekintetében kihagyhatatlan lehetőség, hiszen ha egy vállalkozás nincs jelen a két – három legnagyobb közösségi oldalon, az szinte le is húzhatja a redőnyt.

Hosszú távú terveid megvalósulása érdekében érdemes átnézned, vagy átnézetned a honlapodat, hogy megfelelnek-e a mai Google-nak elvárásainak. Ugyanis, képzeld el, a Google azt találta ki, hogy minél egyedibb a honlapod annál jobban fog neki tetszeni. Miután a Google átértékelte saját működését, éppen ezért egy frissítés a te honlapodra is ráférne.

Egyedi kinézet, egyedi tartalom: minden egyedi legyen, hiszen az egyediség játssza ma már a legfontosabb szerepet. Továbbra is fontos a kulcsszavak jelenléte és mennyisége, viszont már nem divat a kulcsszavak töménytelen mennyiségű használata, hiszen a Google inkább a kevésbé erőszakos, természetes találati úton létrejövő honlapokat részesíti előnyben.

Persze a kulcsszavak még mindig fontosak, hiszen a keresője is ez alapján dolgozik, de a mennyiségével lehet, hogy problémákat okozhatnak. Nézd át a weblapodat, vagy keress egy szakembert, aki tisztában van az új elvárásokkal és dolgozzátok át egy kicsit – hogy jobban tessen a Google-nak is.