Elég mozgalmas a közösségi életed?

Ha nem, akkor neked készült az alábbi összeállítás, ha igen, akkor is érdemes elolvasnod, bizonyára szolgál neked is némi újdonsággal.

1. A közösséged tagjai nyilván azért követnek téged, mert benned látják a problémájuk megoldását jelentő kulcsot. Minél több oldalról közelíted meg az egy problémát, annál nagyobb aktivitást váltasz ki követőidből. A probléma illusztrálásának érdekében mindig használj képeket, hiszen a képek nem csak dekorációként jelennek meg, hanem képi megjelenítéssel további posztolásokat váltasz ki rajongóidból. Nem is kell ennél több, egy egyszer – egyszer felpezsdítsd a közösségi életedet, de a probléma felvetésében tarts valamilyen gyakoriságot!

2. A vevők igazából nagyon szeretnek véleményt mondani. Ha azt szeretnéd, hogy a vásárlóid irányítottan nyilvánítsanak véleményt, akkor kérdezd őket. Tegyél fel kérdést egy termékedről, egy akciódról, esetleg arról, hogy ők mit szeretnének, te mit tegyél: adj ajándékot, nagyobb kedvezményt, hirdess játékot, akármit, ami véleménynyilvánításra ösztökéli a fogyasztóidat. Egy jól megfogalmazott kérdés öngerjesztő folyamatként arra csábítja a rajongóidat, hogy egymással is beszélgessenek – kell ennél több a rajongói tábor összetartozásának mélyítéséhez?

3. Tegyél fel egy képet, és kérd meg a követőidet, rajongóidat, hogy adjanak nevet a „gyereknek” – a nyerő elnevezést adó felhasználód kaphat ajándékcsomagot vagy egy egyszerű online keresztlevelet, amit nyilvánosan kihelyezel a közösségi oldaladra. Biztos lehetsz benne, hogy a felhasználók újabb képeket akarnak majd kapni, így egy folyamatot indíthatsz el!

4. A másik nagy aktivitásra ösztönző megoldást adhatja az a lehetőség, ha egy olyan képet teszel közzé, melyet egy rajongód készített el neked. De ebből akár egy „versenyt” is szervezhetsz, a legtöbb lájkot szerző rajz, alkotás kap egy ajándékot tőled. El leszel árasztva a fogyasztóid alkotásaival, viszont további marketingplakátokra nem kell költened – ez is lehet egy jó szempont!

5. Az érzelmeket keltő, érzelmeket tükröző képek, idézetek mindig nagyon sok lájkot vonzanak, annak ellenére, hogy némelyik eléggé közhelyes tud lenni. Ennek ellenére te is élj a lehetőséggel, hogy tovább mélyítsd a márkád, a vállalkozásod és a fogyasztóid között szövődő barátságot, hűséget!