Minden rendben van a honlapoddal?

Nézd meg az alábbi pontokat, a honlapodon rendben vannak? Ha nem javítsd ki gyorsan!

1. Kiderül a honlapodról, hogy mivel is foglalkozik a céged? Egyértelműen, világosan láthatóvá válik, hogy mit szeretnél eladni, szolgáltatni, miről informálod az olvasódat? Ha igen, akkor nincs semmi gond ezzel, ha nem akkor viszont sürgősen pótold. A felhasználó, ha nem találja meg azt az információt, amit keres, akkor továbblép, ez neked nem jó – a javítás alig két perces munka, elég csak három tőmondat (minimálisan), hogy tudatosítsd az olvasó felé, mit is kínálsz. De feldobhatod akár egy videóval, vagy egy képpel is a tevékenységed leírását.

2. Alig néhány másodperced van arra, hogy a felhasználótól átvedd az irányítást. Mégpedig akkor, amikor a keresőben megjelenő listából rád kattint, és megérkezik a honlapodra. Először bizonyára átszkenneli a szemével a látottakat, és míg ez a folyamat tart, addig van lehetőséged arra, hogy irányítsd őt. Nézd végig az oldalaidat és minden egyes oldalon tedd fel a kérdést, mit tegyen a látogató itt? Ha már tudod a választ, akkor írd le neki.

3. A szlogen megjelenik a honlapodon is, remélem. Azt is remélem, hogy nem valami közhelyes, semmitmondó jelmondatot választottál magadnak, hiszen a szlogen egyfajta megkülönböztetést szolgáló eszköz, hogy a felhasználók tudják te más vagy, mint a versenytársaid. Éppen ezért az ilyenek, például: Teljes körű ügyintézés!, vagy a Kertépítés ABC-je nem jó választás, viszont a Sorban állok a postán ön helyett, vagy a Romok helyére építünk egy díszkertet már valamivel többet mond, mint a versenytársak többségének szlogenje.

4. A honlapod a te megrendelésedre készült, de a kérdés az, hogy kiszolgálja-e az érdeklődőket. Aki elkészíti a honlapodat, nyilván a te ízlésedet veszi alapul – sok honlap tulajdonos nem is enged a saját elképzeléseiből. Ha neked tetszik a weboldal készítőnek az jó. De korántsem biztos, hogy a vásárlóid is így gondolják! Érdemes átnézni az oldalakat, hogy minden olyan szerepel-e rajta, ami a vásárlóidat érdekelheti. Ha már volt látogatód – miért ne lett volna, mondhatnád – akkor kérdezd meg a véleményét. Kritizáljon nyugodtan, ebből te csak építkezni tudsz – ha nem sértődsz meg érte. Ha megsértődtél, akkor nyugodj meg, és utána építkezz.

Nagyon sok weboldalon nem található meg az elérhetőség, vagy az olyan cím, ahol például az ügyfélszolgálat működik. Holott van rá utalás, csak éppen a címet felejtették el megjelentetni. Nézd át az oldalaidat és javítsd az esetleges hibákat!