siker kategória bejegyzései

Katy Perry: nehéz ma nála bonyolultabb celebet találni!

Szinte hihetetlen, de a gyönyörű, telt idomú énekesnő már nem csak az életben hódít, hanem internetes berkekben is a legkiválóbbak között tudhatja magát.

Nemrégiben, a PRISM című legfrissebb stúdióalbumával ért el kiemelkedő sikereket, majd pedig az interneten is bebizonyította kiválóságát. A Twitteren ugyanis Katy Perry büszkélkedhet a legnépszerűbb fiókkal, mivel immáron több mint 46,5 millió (!) követőt tudhat maga mögött.

Hatalmas eredmény ez, hiszen olyan hírességeket is lekörözött ezzel a számmal, mint

  • Barack Obama,
  • Lady Gaga,
  • Justin Bieber.

Le a kalappal a nagyszerű énekesnő előtt, hiszen ez nem kis teljesítmény volt tőle. Immáron nemcsak a slágerlisták első helyét birtokolja, hanem a Twitter élén is ő áll. Gratulálunk neki!

Katy Perry

Katy Perry

A nőkhöz is vonzódik

Katy Perry bevallotta: annak ellenére, hogy férfiakkal jár, a nőkhöz is képes vonzódni. Elmesélte ugyanis, hogy az első szerelme is egy lány volt, aki tizenévesen a legjobb barátnője is volt egyben.

15 éves volt, amikor vonzódni kezdett a barátnőjéhez, gyönyörűnek találta és olyan akart lenni, mint az a lány. Beleszeretett, ám sohasem mondta el a lánynak azt, hogy mit érez iránta. A legjobb barátnője hatalmas befolyást gyakorolt az életére – mesélte el Katy Perry. Bővebben…

Felháborító Plus Size reklám! Valóban az lenne?

Candy Vaggio elképzelései szerint egy olyan szexi reklámot szeretett volna megalkotni, amelyben kívánatos, plus size modellek szerepelnek.

Azonban a reklám egyesek szerint nem szexire sikeredett, hanem túlságosan felháborítóra. A Huffington Post írása szerint ugyanis, számos telt nő sérelmezte mindazt, amelyet Candy Vaggio megjelenített a képen -tudtuk meg a Teltvilág molett divat szerkesztőjétől.

A felháborodást keltő fotón plus size modellek fekszenek a földön, illetve majdhogynem egymáson. Az öltözékük csupán szexi fehérneműből és magas, tűsarkú cipőből áll.

plus-size

Ezzel még alapjában véve nem is lenne gond, a probléma okát inkább abban látják a felháborodott hölgyek, hogy az egyik modell a képen, éppen valamilyen gumicukrot vagy rágógumit csócsál. Ez pedig, véleményük szerint arra engedi majd következtetni a többi embert, hogy a modellek azért híztak el, mert egészségtelenül étkeznek. Bővebben…

A bizalom kérdése a közösségi médián keresztül

Az internet ma már olyan természetes, mint az elektromos áram vagy a csapvíz, így a virtuális világban megjelenő vélemény egy termékről vagy szolgáltatásról akár életre vagy halálra is ítélheti azt. Az üzleti élet pedig ki is használja ezt a lehetőséget, hogy egy intenzív és csakis pozitív kommunikációt folytasson az ügyfeleivel.

A való világban egy baráti ajánlás az, ami megalapozza, hogy új vásárló érkezik-e a boltba vagy sem, az online világban ezt a nagy nehezen megszerezhető bizalom adja. Az a bizalom, amit egy vadidegen ember ad ki ajánlásként a cég felkérésének eleget téve, amely azt hivatott bemutatni, hogy ő mennyire elégedett volt az xy szolgáltatásával, termékével. A közösségi média hatására ezt az idegen embertől származó pozitív visszajelzést el is fogadjuk, holott a valós életben valószínűleg nem is tudnánk elfogadni.

Az internet korszak elején még név és arc nélkül adtak egymásnak tanácsot, véleményt a felhasználók, ma már a nevüket, arcukat is felmerik vállalni. Bővebben…

Túl sok a túlsúlyos kamasz

A tinédzserek világa sokszor értelmezhetetlen egy felnőtt személy számára, a legtöbb szülő nem is tud lépést tartani a saját kamaszkorú gyermekével.

Mert a kamasz fiú/lány:

  • el sem mehet úgy az iskolába, hogy ne legyen nála 1000 forint, amiből „táp”-ot vesz magának: energiaitalokat, kakaós tekercset, pizzás táskát, stb.
  • ha lehet, ellógja a napi tesi órákat is, mert nincs kedve tesizni. A lányok előszeretettel hivatkoznak azokra a bizonyos napokra – a tanár persze nem erőlteti, mert nem szeretné „cikis” helyzetbe hozni se a tanulót, se magát, hogy erről beszéljenek. Még az sem gyanús, hogy egy lánynál két hétig is eltarthatnak azok a bizonyos napok.
  • arra a kérdésre, hogy: „mit csináltál ma?”– többnyire az a válasz: „Semmit!” – és bevonul a szobájába.
  • ha otthon van, akkor sincs otthon, hiszen megállás nélkül nyomkodja a számítógépet. Facebook-ozik, közben a telefonján is beszélget, vagy éppen valamelyik oltári jó játékkal üti agyon a klaviatúrát. Még enni sem eszik kényelmesen, éppen csak bekapja a két zacskó chipszet, fél kiló kenyeret, felvágottat, de a számítógépről le sem veszi a szemét.
  • ha nem számítógépezik, akkor tévézik- fekve – és közben a telefonján keresztül éli a közösségi életét. Körülötte pedig az üres nasizacskók, üdítős dobozok, flakonok.
  • annyit eszik, és úgy eszik, mint aki sosem evett volna semmit. A fiúknak nem elég az ebédre tálalt csirkepörkölt tésztával – a repeták repetáját is el tudná fogyasztani. Majd az evés után pihen egy kicsit, hiszen nagyon elfáradt egész nap.
Felnőttként nehéz a gyerekkori hibákat korrigálni

Felnőttként nehéz a gyerekkori hibákat korrigálni

Ismerős valamelyik. Szinte az összes?

Akkor azt is tudnod kell, hogy ennek a kamaszéletnek mi lesz a következménye: a folyamatos ételnek látszó élelmiszerek fogyasztása; a cukros üdítők korlátlan fogyasztása; a nem tápláló ételek nagymennyiségű fogyasztása – előbb – utóbb meglátszik a tinédzser alakján, hogy valami nagyon nincs jól. A plusz kilók nagyon hamar meglátszanak a változó korban lévő gyerekek testén – sokszor csak nagyon kemény életmódváltással sikerül ledolgozni a plusz kilókat, centiket. Bővebben…

Miért hízik el egy gyerek?

Előző posztban arról esett szó, hogy általában mi az elhízás oka. Egy szülőnek a gyereke a mindene. Csak a legjobbat akarja neki adni: külön órákra járatja, menő, trendi ruházattal látja el. Nem egy családnál már kisiskolás korában megkapja a külön tévéjét, DVD lejátszóját, saját X-BOX-a van. Saját zsebpénz fölött rendelkeznek, amin megvásárolhatják a reggelijüket, uzsonnájukat.

A gyerekkori elhízásnak sajnos nem csak szervi jele is lehet, hanem előbb-utóbb jelentkezik nála a mentális zavar is: az egykor barátságos gyerek visszahúzódó és magányos gyerekké válhat. Mert őt magát is zavarja a túlsúlya, a kegyetlen osztálytársak pedig tesznek arról, hogy szégyellje is!

Ha a gyermekünk hízásnak indul, annak bizony nem feltétlenül kell egészségügyi okokra gondolni. Az esetek többségében elegendő, ha a napi ténykedését figyeljük meg: mit csinál szabadidejében?

Mi áll a gyerekkori elhízás hátterében?

A gyerek az gyerek, és ha zsebpénzt kap – főleg kisiskolás korában – akkor már „nagynak” érzi magát, hiszen saját pénzzel rendelkezik. Hiába hívja fel a figyelmét a szülő, hogy mit vegyen rajta, ellenőrizni nem tudja azt. A gyerek pedig inkább mást vesz a zsebpénzén, mint egészséges reggelit: hamarabb megveszi csokoládét, nyalókát, mint az almát.

Gyermekfogyókúra

Pedig a legtöbb gyerek otthon is megkapja a kis nassolni valót, a sok extra kalória pedig előbb-utóbb meglátszik a gyerek testén. Főleg, ha nem is mozog eleget! Bővebben…

Miért hízol el?

Miért írok erről egy online blogon? Főleg azért, mert aki számítógépes munkát végez, az nagyon keveset mozog általánosságba véve. A gyakori testmozgástól azonban jó közérzeted lesz, nem leszel fásult, illetve nem mellékesen a A csinos külső fontos a tárgyalásokon is…

Nagyon sok olyan ok lehet, ami az elhízás hátterében állhat, az egészségügyi változások következtében történő súlyfelesleg ledolgozása is általában egy gyökeres életmód megváltoztatásában rejlik.

Egy felnőtt életében a megszokott napi rutinná váló feladatok elvégzése következtében nem sok idő marad arra, hogy testével, egészségével törődjön. Pedig az egészség nagy kincs, aki még esett tartós betegségbe, vagy nincs valamilyen maradandó egészség károsodása, az még nem tudja “rendesen” becsülni az egészségét!

Az elhízás férfi oldalról többnyire a férfiasnak tűnő viselkedésekből ered: a korlátlan ételfogyasztás, a sörhas kialakulása arról tanúskodik, hogy az illető azon kívül, hogy szeret enni, sokat is eszik, de kevés fizikai aktivitást mutat. Reggel elmegy az irodájába, délután hazamegy. A munkahelyén ebédelve általában vagy gyors ételeket fogyaszt, vagy a vállalati menzán ebédel valamilyen tömegétkeztetés céljából elkészített ételsort.

A nők esetében sincs ez másként, főleg, ha a napi munka során – és ez a férfiakra is igaz – sokat ül a számítógép előtt. A számítógépes munkával eltöltött idő, a szabadidőben végzett internetezés mind megjelenik a női és férfi testen egyaránt: először az „úszógumi” alakul ki, majd vastagodik a derék, a comb, zsírosodik a hát, a has, kialakul a toka.

A nőket talán jobban zavarja az elhízás ténye, mint a férfiakat, bár a férfiakra is jellemzően hiúsági kérdésként jelenik meg: hogyan fogyjak le kérdéskör. Fogyókúrázni “ciki”, és talán nem is feltétlenül kell nagy fogyókúrába vágni a fejszéjüket. Bővebben…

Őszinteség az üzleti életben? !!!CSAKIS!!!

Egy cégvezetőre mindig súlyos teher nehezedik, mikor a vállalkozásával kapcsolatban kell nyilatkoznia, illetve a média egyéb területein kell információkat megosztania.

Más megítélés alá esik egy üzleti tárgyalás, más megítélés alá esik egy interjú során adott válaszok minősége, más megítélés alá esik a közösségi médiában kiadott információk mennyisége.

A bankok is olyan kérdéseket tehetnek fel, amivel kapcsolatban erős kétely merül fel bennünk, mint cégvezetőkben, hogy tényleg szükségesek ezek az információk megadása egy hitel felvételéhez?

Az információknak anyagi vonzata is van…

ha olyan információkat tartunk vissza, ami az üzletmenethez szükséges, akkor az üzletfelek bizalmatlansága miatt nő a kockázat, ami emeli a költségeket, csökkenti az eredményt. Bővebben…

Az ingyenes termék, mint marketing eszköz

Elméletben az ingyenes termékeknek két nagy előnye van: a szóba jöhető ügyfelek felé intenzív kommunikációs folyamat kezdetét jelentheti, melynek hatására, várhatóan egy fizetős kör alakul ki. Ez a kör lenne a stabil vásárlóerő a vállalkozás számára.

A másik előnye, hogy a már kialakult klientúrát – és újonnan szerzendő ügyfeleket – a termékminta ingyenes volta miatt nem fogja zavarni, ha az új termék valamivel drágább, mint az eddigi megszokottak. Bővebben…

A sok közösségi platform átka…

A közösségi média szerepe nagyon sokat jelent egy vállalkozás életében, hiszen minél többen beszélnek a cégről, annál ismertebbé válik – ergo előbb vagy utóbb a honlapján is járnak és vásárolnak is.

Igen ám, de a közösségi média erősödésével egyre több közösségi oldal jelenik meg, mely elcsábítja a leendő vásárlóidat.

Facebook

Mit tehetsz?

Persze, követed őket. Te is újabb és újabb adatlapokat alakítasz ki, de előbb – utóbb bekövetkezik az, amikor már nem bírod.

Mással sem tudsz foglalkozni, csak a megosztásokat figyeled, hozzászólásokat gyártasz, és szép lassan elcsúszik az egész közösségi médiás megmozdulásaid. Figyelned kell a saját határaidra is! Bővebben…