Turbó marketing!

Érdekes kezdeményezést mondhat magáénak az egyik magyarországi filmforgalmazó. Külföldön már bevett gyakorlat és idehaza is egyre magasabb színvonalú a gyerekfilmek széleskörű promótálása.

Mindent ellep Turbó és a többi csiga

Az teljesen nyilvánvaló, hogy a forgalmazó weboldala és a vele kapcsolatban álló honlapok tele vannak az új animációs film plakátjával, jelenetfotókkal és jobbnál jobb előzetesekkel. A DreamWorks stúdió által készített Turbó (+6) című animációs film – a többi sikeres elődhöz hasonlóan – humoros és látványos is egyben, ami a megcélzott hat éven túli közönség mellett a gyerekeket elkísérő szülők kedvencévé is teheti. A stúdió nyújtotta támogatás következtében azonban nem csak előzetesekkel igyekeznek megnyerni a gyerekeket.

Online marketing: weboldal, letölthető játékok

Elkészült Turbó saját, magyar nyelvű weboldala és az interneten – többek között a Csibészke online magazinban – elérhetővé tettek számtalan játékos feladatot, rejtvényt, kifestőt, stb., melynek mindegyike kapcsolódik valahogyan a Turbó című filmhez, annak valamely szereplőjéhez.

A marketing stratégia a következő: letölthetővé tesszük a gyerekeknek pdf formátumban ezeket a színes (vagy színezhető) lapokat, így már jó előre megismerhetik és megkedvelhetik őket, még mielőtt elviszik őket a szüleik a moziba. Mert hogy ezek után meg kell nézni a filmet, az biztos!

A kifestők, színezők, gondolkodtató feladatok – amellett hogy népszerűsítik a filmet – hasznos időtöltést biztosítanak a gyerekeknek is.

Turbónak természetesen magyar nyelvű weboldala is van és azon sem csodálkozunk, ha hamarosan megjelenik egy bögre oldalán, pólókon, vagy a többi jól ismert reklámfelületen.