Vevőszerzés a kuponoldalakkal együttműködve?

Az e-kereskedelem egyre fontosabbá válik az internetezés területén, egyre nagyobb szerephez jut a mindennapi életünkben.

Kedveltségét, népszerűségét köszönheti annak, hogy úgy lehet a beszerzéseket lebonyolítani, hogy közben nem bonyolódik a saját életünk, ráadásul az életszínvonalunk, presztízs megítélésünk is javul.

Az e-vásárlás során nincs kitéve a vásárló a nemi, esetleg korbeli megkülönböztetésnek, hiszen az online webáruház esetében ugyan mindegy, hogy ki vásárol nála.

A legelső kuponozó oldal, mely szinte berobbant a kedvező ajánlataival a magyar piacra, az a Bónusz Brigád volt. A legtöbb kedvezményes ajánlatokat a szálláshelyek, illetve a belföldi utazások esetében kínálták. A kuponos oldalaknak köszönhetően a legdrasztikusabb válságos évben is növekedni tudott az e-kereskedelem bevétele és felhasználói megítélése.

A kuponos ajánlatok többnyire vevőcsalogató eszközként jelennek meg a vállalkozások életében, de a vevőmegtartási lehetőséget sem szabad elfelejteni. A kuponos oldalakkal való együttműködésnek igenis van reklám ereje, ráadásul úgy, hogy a reklámról nem neked, hanem a kuponos oldalnak kell gondoskodnia.

A felmérések szerint a legnagyobb eredményt a turizmus területén érték el ezek a kuponos oldalak, de szinte minden termékkel foglalkoznak, amely vállalkozásokkal csak kapcsolatba tudnak kerülni. Mennyivel jobb akciós áron túladni a felhalmozott, de még fogyasztásra alkalmas termékeken, mint veszteségként leírni év végén! A reklámozás erejéről ne is beszéljünk.

Minden kuponnal vásárló vevőből – ugyan a vállalkozásod hozzáállásán is múlik – de visszatérő vásárlókat tudsz belőlük konvertálni. Ez pedig sokkal többet jelent a vállalkozásod, webáruházad számára, mint az hogy egyszer-kétszer egy időszakban nagyobb kedvezménnyel kínálod némely termékedet vagy szolgálatásodat.